• چهارشنبه 8 مرداد 1404
  • 15:08
فوتبال، فوتسال
1404/5/8 - 01:19
83628

سازنده‌ی The Witcher 4 نمی‌داند چگونه از The Witcher 3 پیشی بگیرد

طرفداری | سومین نسخه از The Witcher به‌عنوان نمادی از یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) کامل شناخته می‌شود. در این میان، The Witcher 4 با فشار قابل توجهی ر...

طرفداری | سومین نسخه از The Witcher به‌عنوان نمادی از یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) کامل شناخته می‌شود. در این میان، The Witcher 4 با فشار قابل توجهی روبه‌رو است تا بتواند موفقیتی هم‌سطح با نسخه‌ی پیشین کسب کند و حتی از آن فراتر برود.

به گزارش اینسایدر گیمینگ، «فیلیپ وبر»، توسعه‌دهنده‌ی The Witcher 4، درباره‌ی دشواری‌های این روند توضیحاتی ارائه کرده است. بازی The Witcher 3 با فروش بیش از ۶۰ میلیون نسخه در سراسر جهان، به‌عنوان یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ شناخته می‌شود. 

این اثر از استودیوی CD Projekt RED، با داستانی پر احساس، مأموریت‌های اصلی و فرعی عمیق، مجموعه‌ای از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و موسیقی متن دلنشین، نمونه‌ای بی‌بدیل از شاهکار طراحی بازی است. اگر بخواهم بیش از این درباره‌ی The Witcher 3 صحبت کنم، ناچار باید تمام این مقاله را به آن اختصاص دهم.

با وجود اینکه Cyberpunk 2077 نیز در نهایت به یکی دیگر از موفقیت‌های استودیو تبدیل شد، اما CD Projekt RED به‌خوبی از فشار سنگینی که برای ساخت The Witcher 4 ـ در سطح یا فراتر از The Witcher 3 ـ بر دوشش است، آگاه است. «فیلیپ وبر»، کارگردان روایی بازی، در گفت‌وگو با GamesRadar به این چالش اشاره می‌کند:

بازی The Witcher 3 یکی از بهترین بازی‌های تاریخ بود. حالا بسیاری می‌پرسند: «ما چگونه می‌خواهیم از آن پیشی بگیریم؟» و من با خودم می‌گویم: «آره، واقعاً، ما چطور می‌خواهیم این کار را انجام دهیم؟»

وبر فعالیت خود را به‌عنوان طراح مأموریت تازه‌کار در The Witcher 3 آغاز کرد و سپس به طراح اصلی مأموریت‌ها در این بازی و بسته‌های الحاقی آن، Hearts of Stone و Blood and Wine، ارتقا یافت. او تأکید می‌کند که موفقیت The Witcher 4 را با معیارهایی مانند نمرات منتقدان یا میزان فروش نمی‌سنجد و می‌گوید:

من به بازی‌های ویدیویی از دیدگاه ریاضی نگاه نمی‌کنم.

او در ادامه توضیح می‌دهد:

فکر می‌کنم راهی که می‌توانیم به میراث The Witcher 3 ادای احترام کنیم، حفظ همان فلسفه‌ای است که در ساخت آن بازی داشتیم؛ فلسفه‌ای درباره‌ی نحوه‌ی ساخت بازی، توجه به جزئیات و روایت داستان‌ها. در عین حال، با پرسش‌های تازه‌ای نیز روبه‌رو هستیم که باید به آن‌ها پاسخ دهیم، چرا که قرار نیست این بازی صرفاً تکرار گذشته باشد، بلکه باید یک دنباله‌ی واقعی باشد. به نظرم، این تلاش ماست برای ترکیب منطقیِ حرکت به جلو و تجربه‌ی چیزهای جدید، در حالی که به ریشه‌ها و دستاوردهای گذشته احترام می‌گذاریم و قصد نداریم آن‌ها را زیر پا بگذاریم.

وبر در پایان می‌گوید:

برخی از افراد واقعاً The Witcher 4 را دوست خواهند داشت، و امیدواریم این افراد همان کسانی باشند که The Witcher 3 را دوست داشتند، چون فلسفه‌ی ما در ساخت بازی، طراحی مأموریت‌ها و معنای Witcher برای ما، همان است. میراث The Witcher 3 برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است. امیدواریم The Witcher 4 نیز به اثری هنری و ماندگار تبدیل شود که پس از انتشار، مدت‌ها در ذهن‌ها باقی بماند.

تریلر بازی The Witcher 4

 

برچسب ها

دیدگاه ها

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ورزشیتو در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

اخبار ورزشیتو
اخبار برگزیده