طرفداری | در مصاحبهای تازه، سازندگان بازی Ghost of Yotei، به تفصیل شرح دادند که چرا یک شخصیت زن به عنوان قهرمان اصلی برای دنبالهٔ قریبالوقوع این بازی، انتخابی شایسته بوده است.
جیسون کانل و نیت فاکس، مدیران خلاق مشترک پروژهٔ «Ghost of Yotei»، اخیراً در گفتگویی مفصل با نشریهٔ ورایتی به ابعاد گوناگون این بازی پرداختند. یکی از پرسشهای مطرحشده از این دو، به انتقاداتی مبنی بر «گرایشهای ووک» بازی و چرایی گزینش یک شخصیت زن به عنوان قهرمان اصلی داستان «Ghost of Yotei» مربوط میشد.
کانل در پاسخ اظهار داشت که هدف آنها، همراه کردن تمامی هواداران نسخهٔ پیشین «به سوی یک ماجراجویی مهیج و نو» است و آنها به عنوان افرادی خلاق، تمایل دارند آثار هنری بدیع و تأثیرگذار خلق کرده و مخاطبان را به شیوههایی تازه تحتتأثیر قرار دهند. سازندگان در پی آن بودهاند تا دنبالهای بسازند که در عین تازگی، حسی آشنا را منتقل کند. کانل و فاکس، شیفتهٔ خلق داستانهای پیدایش و شکلگیری شخصیتها هستند و بر روایتی تمرکز کردهاند که در آن بتوانند در نقش یک «شخصیت دستکمگرفتهشده» در قسمت دوم ظاهر شوند.
کانل میافزاید که محیط بازی شبح یوتی، نسبتاً خطرناک است و به همین دلیل، یک قهرمان زن، شخصیتی ممتاز برای ایفای این نقش به شمار میرود. به باور او، بسیاری از افراد انتظار ندارند که این شخصیت چنین قدرتمند باشد، در حالی که او در دل یک سفر انتقامجویانهٔ پرشور قرار دارد.
علاوه بر این، با پیشروی بازیکنان در طول بازی، قهرمان زن «شبح یوتِی» به نام اونریو شناخته خواهد شد که در افسانههای ژاپنی به معنای یک روح انتقامجوی فناناپذیر است. کانل در پایان تصریح کرد که داستانهای اونریو معمولاً روایاتی از انتقامگیری زنان هستند و به همین دلیل، «آتسو» انتخابی ایدهآل محسوب میشد.
دیدگاه ها
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ورزشیتو در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد