• سه شنبه 7 مرداد 1404
  • 01:31
فوتبال، فوتسال
1404/5/6 - 19:21
83250

فوتبال در فضای مجازی، صعود در دنیای تبلیغات! +عکس

به گزارش خبرورزشی، اگر در دنیای آشپزی جای چاشنی با غذای اصلی عوض شود، همان اتفاقی می‌افتد که امروز در فوتبال ما افتاده است. در همه دنیا و در تمام مشاغل ما یک حاشیه داریم و یک متن، اگر هر کدام جانشین دیگری شود کار خراب است! با این تفاوت که متن را می‌توان به تنهایی تحمل...

به گزارش خبرورزشی، اگر در دنیای آشپزی جای چاشنی با غذای اصلی عوض شود، همان اتفاقی می‌افتد که امروز در فوتبال ما افتاده است.

در همه دنیا و در تمام مشاغل ما یک حاشیه داریم و یک متن، اگر هر کدام جانشین دیگری شود کار خراب است! با این تفاوت که متن را می‌توان به تنهایی تحمل کرد اما حاشیه را خیر!

در دنیای آشپزی شما می‌توانید غذایی را بدون نمک بخورید و سیر شوید. ماکارانی را می‌شود بدون رب و پیتزا را بدون سس تحمل کرد اما هیچکس با خوردن یک بشقاب نمک یا رب یا سس -چه با نان و چه بدون نان- سیر نمی‌شود!

حالا حکایت فوتبال ماست. به لطف مدیران کاربلد و حرفه‌ای، همه متن -که همان تیم داری فوتبال بازی کردن و نتیجه گرفتن درون مستطیل سبز است- را رها کرده و می‌خواهند با حاشیه، به خصوص در دنیای مجازی و رسانه‌ها به چشم بیایند.

توجه شما را به آخرین هنرنمایی مدیران فوتبالی در تیم ۹۰ ارومیه جلب می‌کنیم. تیمی تازه تاسیس که در تمام این سال‌ها بیشتر وقت خود را در لیگ دسته دوم آزادگان گذراند و تنها خاطره فوتبالی‌ها از آن یک بازی در ورزشگاه آزادی در جام حذفی مقابل تیم بزرگ بود.

۹۰ ارومیه قرار است این فصل در لیگ دسته اول آزادگان بازی کند. معمولا تیمی که اولین تجربه خود را در سطح بالاتر می‌گذراند، نخستین کاندیدا برای سقوط است. دیدیم که در این ربع قرن عمر لیگ برتر حرفه‌ای بیش از ۸۰ درصد تیم‌های تازه صعود کرده از لیگ یک آزادگان، تنها یک فصل در بالاترین سطح دوام آورده و بلافاصله به جای قبلی برگشتند.

چه بسیار تیم‌هایی مثل ابومسلم یا برق شیراز و راه آهن با سابقه چند دهه‌ای در فوتبال ایران، پس از این سقوط به کلی محو و دیگر نشانی از آنها در فوتبال نیست. پس همین که تیمی چنین اعتماد به نفسی داشته باشد که به محض ورود به لیگ آزادگان داعیه صعود به لیگ برتر را داشته باشد، خود به اندازه کافی به چشم می‌آید و نیاز به اضافه کاری نیست!

اما هنرنمایی مدیران ارومیه به همین جا ختم نمی‌شود. تیمی که در یک ماه گذشته با جلسات با رحمانی -استاندار آذربایجان غربی- به اندازه کافی خبرساز بود، «رسول خطیبی» مدیرعامل فصل قبل پیکان و سایپا را به عنوان سرمربی برگزید و قبل از خرید بازیکن یا شروع تمرینات خطیبی استعفا داد و رفت!

و حالا در تازه‌ترین خبرسازی ۹۰ ارومیه از یک تبلیغ عجیب در پشت پیراهن خود استفاده کرده است؛ روزشمار ۴۰۰ روز تا حضور در لیگ برتر، انگار مدیران این تیم تصمیم دارند هر روز با یک خلاقیت و نوآوری در صدر حواشی فوتبال ایران باشند! غافل از اینکه ابتدا باید در خود فوتبال خودی نشان دهید و بعد سراغ حواشی بروید!

اما سوال اینجاست که هنوز تقویم این فصل مشخص نشده و تازه دیروز قرعه کشی لیگ بیست و پنجم انجام شد، با چه متر و حساب و کتابی مدیران این باشگاه شروع فصل بعد را ۴۰۰ روز بعد تخمین زده‌اند؟ و بماند که با کدام مربی و بازیکنان این چنین به صعود تیم خود باور دارند؟

کاش یک نفر بود که به مدیران این تیم گوشزد می‌کرد سرنوشت روزشمارهایی که قبلاً شهرداری برای افتتاح پروژه هایش نصب کرده بود، به کجا رسید که در آن صورت طبعاً آنها حاضر به چنین خودزنی نمی‌شدند!

فوتبال در فضای مجازی، صعود در دنیای تبلیغات! +عکس

برچسب ها

دیدگاه ها

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ورزشیتو در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

اخبار ورزشیتو
اخبار برگزیده