• پنج شنبه 30 مرداد 1404
  • 01:28
فوتبال، فوتسال
1404/5/30 - 00:19
90524

در اتفاقی تاریخی؛ یوتیوبر جنجالی، حق پخش مسابقات بوندسلیگا را خریداری کرد

طرفداری | مارک گلدبریج، یوتیوبر فوتبالی معروف، موفق شده است تا حق پخش ۲۰ بازی زندهٔ بوندسلیگا در فصل ۲۶-۲۰۲۵ را به دست آورد. به گزارش...

طرفداری | مارک گلدبریج، یوتیوبر فوتبالی معروف، موفق شده است تا حق پخش ۲۰ بازی زندهٔ بوندسلیگا در فصل ۲۶-۲۰۲۵ را به دست آورد.

به گزارش Times Sport، کانال گلدبریج با نام «That’s Football» بخشی از حق پخش لیگ آلمان را در کنار کانال یوتیوب گری نویل یعنی The Overlap و همچنین شبکهٔ BBC Sport دریافت کرده است. این نخستین بار است که یک خالق محتوای آنلاین، به چنین توافقی دست پیدا می‌کند.

گلدبریج که هوادار منچستریونایتد است، با پخش زنده‌ٔ نظرات خود هنگام تماشای بازی‌ها و ارائه تحلیل‌های جنجالی، دنبال‌کنندگان زیادی به دست آورده است. کانال «That’s Football» او در یوتیوب ۱.۳۸ میلیون مشترک دارد.

این کانال در بیانیه‌ای در حساب X خود اعلام کرد:

That’s Football روزهای جمعه ۲۰ بازی بوندسلیگا را به شکل زنده پخش خواهد کرد و در فصل ۲۶-۲۰۲۵، ۳۴ برنامهٔ هفتگی تولید می‌کند. این نخستین کانال خالق محتواست که به حق پخش رسمی یک لیگ دست یافته است. این توافق تاریخی، That’s Football را در کنار اسکای، بی‌ بی‌ سی و آمازون به عنوان دارندگان حق پخش بوندسلیگا در بریتانیا قرار می‌دهد. 

گلدبریج که نام واقعی‌اش برنت دی چزاره است، گفت:

از جامعه هوادارانمان تشکر می‌کنم که کمک کردند به این مهم برسیم.

پوشش مسابقات از جمعهٔ همین هفته آغاز می‌شود؛ جایی که دیدار بایرن مونیخ و لایپزیش، همراه با تمام بازی‌های جمعه‌ شب دو فصل آینده، به طور زنده در کانال That’s Football، کانال The Overlap و همچنین وب‌سایت و پلتفرم iPlayer بی‌ بی‌ سی پخش خواهد شد. کانال گلدبریج این مسابقات را در قالب همان فرمت همیشگی خود و به صورت رایگان روی آنتن می‌برد.

گلدبریج ابتدا با کانال The United Stand مخصوص هواداران منچستریونایتد به شهرت رسید؛ کانالی که اکنون ۲.۱۵ میلیون مشترک در یوتیوب و ۲.۷ میلیون دنبال‌کننده در X دارد. موفقیت این کانال حتی باعث شد او دو سال در رادیو talkSPORT برنامه داشته باشد که این همکاری در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ به پایان رسید.

پیش‌تر حق پخش بوندسلیگا در اختیار اسکای اسپورتس بود که قرارداد بلندمدتی داشت. با این حال، این شبکه همچنان دیدارهای شنبه ساعت ۱۷:۳۰ را پخش خواهد کرد و آمازون نیز تمامی بازی‌های یکشنبه را روی آنتن می‌برد، اما کاربران برای تماشای آن باید هزینه پرداخت کنند. این بدان معناست که مسابقات لیگ آلمان، در بریتانیا روی پنج پلتفرم مختلف در دسترس خواهد بود.

  • همچنین بخوانید: حق پخش تلویزیونی جدید بوندسلیگا مشخص شد؛ سالانه بیش از ۶ میلیارد یورو کمتر از لیگ برتر!

برچسب ها

دیدگاه ها

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ورزشیتو در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

اخبار ورزشیتو
اخبار برگزیده